ENS VISITA L’EMPRESARI SANTI BENITO

L’alumnat i el professorat de la família d’Administració i Gestió del nostre centre vam tenir la sort de poder escoltar a Santiago Benito, de l’Assessoria La Costera de Xàtiva.

La seua empresa participa en el projecte de Formació Professional Dual que aquest curs 2017/2018 encetem al centre. També acull normalment alumnat que cursa el mòdul de FCT i, de seguida que se li va comentar la possibilitat de vindre al centre i fer una xarrada per a l’alumnat, no ho va dubtar.

Va fer un recorregut per la seua vida personal i professional tractant de motivar l’alumnat i deixant caure algunes idees tan importants com la necessitat de seguir formant-se al llarg de la vida, més si cap en el nostre camp professional donat que la normativa sempre està canviant, la possibilitat de treballar i estudiar a la mateixa vegada, l’esforç necessari per tal de fer-ho possible així com la iniciativa pròpia en qualsevol meta que vulguem tirar endavant.

Després de la seua intervenció va començar un xicotet debat entre el professorat, l’alumnat i el propi empresari, on se li va poder preguntar a propòsit de tot el que s’havia comentat prèviament.

Ací vos deixem algunes fotografies de l’acte.