VISITA A LA SUCURSAL DEL BANC D’ESPANYA A VALÈNCIA I A L’AJUNTAMENT DE LA CAPITAL

El passat dijous 23 de novembre l’alumnat del 2n curs del Cicle Formatiu de FP Bàsica de Serveis Administratius i del 1r curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa (torn matí) vam visitar la sucursal del Banc d’Espanya a València i l’Ajuntament de la capital.

Ens va rebre la directora del Banc d’Espanya a les 9,30 del matí. Abans de passar a una altra sala, ens va fer una xicoteta introducció del que era el Banc i de les diferents dependències de l’edifici.

Tot seguit vam passar a una altra sala on ens van fer una xerrada per tal d’explicar-nos les principals funcions, l’organigrama i una mica la història del Banc d’Espanya. L’alumnat va participar activament fent preguntes al ponent, la qual cosa va suposar que la dinàmica de la sessió fos entretinguda.

Després d’esmorzar vam visitar l’edifici de l’Ajuntament, passant per la balconada i finalitzant el recorregut al Saló de Plens, on el professor Santiago Vea va explicar el funcionament del Ple d’un Ajuntament.

Totes dues visites estan relacionades amb el currículum dels Cicles Formatius esmentats, per tal de conèixer el Sistema Financer Espanyol així com el funcionament de l’Administració Pública Local.

Finalment, abans de finalitzar la visita, ens vam fer unes fotos a l’escala del rebedor de l’Ajuntament. Compartim amb tots vosaltres unes quantes d’aquestes fotos.