FORMULARI D’ALTA AMPA IES DR LLUIS SIMARRO

Per a ser socis de l’AMPA cal pagar la quota d’aquest curs( 10€ ) al compte: CAIXA ONTINYENT / IBAN: ES92 2045 6025 8030 0003 1418 . Es pot fer transferència o ingrés.

Una vegada pagada la quota, cal emplenar el següent formulari online amb les dades dels progenitors(mare, pare o tutors legals) i les dels fills que estudien al centre. Al final del formulari, hi ha un botó per adjuntar la còpia de l’ingrés o transferència(es pot fer una foto o escanejar).

Una vegada rebem el formulari i la còpia de l’ingrés/transferència, revisarem les dades i vos confirmarem que l’alta és correcta.

Per a qualsevol dubte, podeu enviar-nos un mail a: ampa@ieslluissimarro.org

Formulari d’alta a l’AMPA de l’IES Dr. Lluís Simarro:

(*) Camps obligatoris

Tractament de les dades:

D’acord amb el que estableix el REGLAMENT (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL de 27 d’abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), en nom de l’AMPA IES Dr. LLUÍS SIMARRO la informació que ens facilita es tractarà amb la finalitat de gestionar l’associació i establir relació amb els associats, incloent l’enviament d’informació de les activitats organitzades o en les quals participe l’ASSOCIACIÓ, així com informació relacionada amb el moviment associatiu i d’interés educatiu. Les dades proporcionades es conservaran mentre es mantinga la relació amb la nostra Associació o durant els anys necessaris per a complir amb les obligacions legals. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en què existisca una obligació legal. Les dades podran ser cedits, com a encarregats de tractament, a les empreses que es contracten per a realitzar activitats extraescolars. En aquest cas seran informats de l’empresa i el motiu del tractament.

Vosté té dret a obtindre confirmació sobre si en l’AMPA Dr. LLUÍS SIMARRO estem tractant les seues dades personals, per tant té dret a accedir a les seues dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seua supressió quan les dades ja no siguen necessaris.

Xocolatà “fallera”

El dimecres dia 11 de març, a l’hora de l’esplai, l’AMPA oferirà una xocolatà amb coca per a tot l’alumnat del centre.

Es repartirà per a cada alumne un got de xocolate i un tros de coca.

El xocolate és sense gluten, i també hi ha disponible coca per als intolerants.

Estarem a l’eixida del pati per la part de l’entrada principal.

Animeu-vos a passar per la taula de l’AMPA!!!

Presentació nova Junta Directiva

presentacio ampa

Amb il·lusió i ganes de treballar per l’educació dels nostres fills i filles, comencem una nova etapa per a l’AMPA.

Ací teniu disponible la carta de presentació de la nova Junta Directiva que es va elegir el passat mes de novembre.

Llegir la Carta presentació

Assemblea ordinària

baner creant comunitat

El proper dia 25 de novembre a les 19.00h (19.30h en segona convocatòria) es convoca l’assemblea ordinària de l’AMPA de l’IES Dr. Lluís Simarro.

El lloc serà al saló d’actes del centre.

L’ordre del dia és el següent:

• Presentació i ratificació de la nova junta directiva
  • Memòria d’activitats del curs 2018-19
  • Memòria econòmica del curs 2018-19
  • Proposta del pla d’actuació de l’AMPA
  • Proposta d’activitats per al curs 2019-20
  • Precs i preguntes

Esperem la vostra assistència i participació!

Si voleu pertànyer a l’AMPA podeu vindre el mateix dia 25 o bé envair email a: ampa@ieslluissimarro.org