El Departament d'Educació Física us dóna la benvinguda al nostre espai docent.
Seccions

L’acrogimnàstica és la utilització de diferents habilitats gimnàstiques i acrobàcies amb l’objectiu de formar figures, piràmides o estructures de forma individual o en grup. Podem dir que el treball en grup incideix en l’aprenentatge cooperatiu front al competitiu. Es donen confiança i seguretat de manera recíproca, comparteixen l’experiència motriu, i potencien l’autonomia del grup, a la vegada que adquireixen una major responsabilitat. Es fonamental la creativitat tant individual com grupal. Es ressalta el component expressiu mitjançant la recerca de la bellesa del gest i l’exploració sobre l’estètica del moviment.

ACRO  2015

El passat divendres, 24 d’abril el GRAN TEATRE de Xàtiva va acollir un espectacle on 260alumnes dels dos Instituts de secundaria de la ciutat IES Josep de Ribera i IES Lluis Simarro realitzaren la 7a demostració d’acrogimnàstica.
L’espectacle d’enguany, amb el títol AQUA, va comptar amb dues sessions: 18.00 i 20.30 hores.
Amb un teatre ple de gom a gom, el públic va gaudir amb les tretze actuacions, totes elles referents a l’aigua. Els 128 alumnes del Simarro, junt als 128 del Ribera van mostrar el seu treball amb molta il·lusió i també nerviosisme, però per damunt de tot emoció, molta emoció, al sentir la resposta del públic, que totalment bolcat amb ells, no deixava d’ aplaudir.
L’actuació, que no va deixar indiferent ningú, va comptar a més a més amb un magnífic vestuari, maquillatge quasi professional i una més que digna posada en escena. Tasca que també va córrer a càrrec dels alumnes.
Una vegada més els professors ( Reyes Tudó i SusanaPerucho) que hem treballat amb els alumnes hores i hores per aconseguir aquest resultat volen felicitar a tots i a cadascú dells, des dels principiants als veterans. Tots  tenen en comú les ganes de mostrar el seu treball, d’innovar, de crear, de sentir, de gaudir, de cooperar, de col·laborar, de tenir el repte de fer alguna cosa que els agrade i que agrade. Tots gaudeixen amb l’ACRO. Ens ompli d’orgull veure les cares de satisfacció quan finalitza l’actuació i com de seguida estan pensant ja en la del proper curs. Per tot això i per l’estima que ens mostren volen donar-los també les gràcies. Moltes gràcies i enhorabona

Punjeu l’enllaç per vore les fotos de l’actuació.

ACRO 2013

ACRO 2012

Actuación en el Gran Teatre de Xàtiva,

El  martes 3 de abril de 2012, un total de 250 alumnos de los IES Lluís Simarro  y Josep de Ribera de Xàtiva participaron en una demostración de ACROGIMNASIA demostrando sus habilidades gimnásticas, acrobáticas, de equilibrio, ritmo y expresión. A todo ello sumaron maquillaje, vestuario y puesta en escena con lo que dieron un gran espectáculo al numeroso público asistente. Participaron un total de 12 grupos, 4 por cada profesor/a participante (Reyes Tudó y Gonzalo Gómez del IES Josep de Ribera y Susana Perucho del IES Lluís Simarro). Por parte del IES Luís Simarro intervinieron grupos de 4ESO , 1 BATX y 2 BATX (optativa de E.Física) a cargo de la profesora Susana Perucho. Se realizaron dos pases del mismo espectáculo, el primero a las 18.00 h. y el segundo a las 20.30h. En el descanso, entre ambas actuaciones, se sirvió una pequeña merienda para los participantes .

Todos los alumnos hicieron una brillante actuación, y no solo eso, sino que además dieron un gran ejemplo de compañerismo, educación y saber estar tanto en los ensayos como en camerinos , merienda ,  saludo y recogida final.

Desde aquí les damos nuestra más sincera FELICITACIÓN a todos, y les animamos a seguir con la actividad.

¡BRAVO CHICOS!

Ya que tuvimos vídeo y fotos oficiales, os dejamos aquí una muestra de la actuación.

4 ESO A

4 ESO P

1 BATX

2 BATX

ACRO 2011

Vídeos de la Demostración del curso 2010-2011 en el GRAN TEATRE de Xàtiva.