IES Dr. Lluís Simarro

Arxiu diari: 22 Abril 2015

Conferència abelles

El dimarts dia 31 de març els alumnes de Biologia de 1r i 2n de Batxillerat assistiren a la conferència “Importància de les abelles de mel com a agents pol·linitzadors i la seua problemàtica actual”.

Aquesta conferència va ser impartida per Fernando Calatayud, Biòleg i apicultor de Carcaixent.

La valoració és molt positiva, la informació va ser molt interessant i, a banda d’aconseguir sensibilitzar els alumnes de la necessitat de protegir les abelles, donat el seu paper positiu en l’agricultura i en el sistema ecològic, també pogueren tastar diferents productes sintetitzats per les abelles i amb aplicacions importants en la nostra alimentació i la nostra salut.

Taller Teatre

Una de les activitats que es va realitzar a la Setmana Cultural va ser la representació de dos sainets del Segle D’Or espanyol: “El Jutge dels Divorcis”, obra de Miguel de Cervantes, adaptada a la llengua valenciana i un Pas de Lope de Rueda, titulat “Pagar i no Pagar”.

La dramatització va ser realitzada pel grup d’alumnes de tercer d’ESO de Diversificació i la col.laboració especial d’Erika i David Vidal, de 4t d’ESO.

Aquesta activitat va requerir esforç, constància i originalitat per part dels alumnes, però també ha sigut molt gratificant i enriquidora, sobretot perquè ha potenciat valors importants com l’autoestima, responsabilitat, coordinació, respecte…

Els professors i alumnes assistents a la representació van gaudir i es van divertir molt segons van comentar a l’eixida de la mateixa.

Taller de bijuteria

Al taller de bijuteria férem collars amb capses reciclades de Nespresso. Ací teniu una mostra de la concentració i interès amb què els alumnes i també professors participaren de l’activitat.