IES Dr. Lluís Simarro

Taller Teatre

Una de les activitats que es va realitzar a la Setmana Cultural va ser la representació de dos sainets del Segle D’Or espanyol: “El Jutge dels Divorcis”, obra de Miguel de Cervantes, adaptada a la llengua valenciana i un Pas de Lope de Rueda, titulat “Pagar i no Pagar”.

La dramatització va ser realitzada pel grup d’alumnes de tercer d’ESO de Diversificació i la col.laboració especial d’Erika i David Vidal, de 4t d’ESO.

Aquesta activitat va requerir esforç, constància i originalitat per part dels alumnes, però també ha sigut molt gratificant i enriquidora, sobretot perquè ha potenciat valors importants com l’autoestima, responsabilitat, coordinació, respecte…

Els professors i alumnes assistents a la representació van gaudir i es van divertir molt segons van comentar a l’eixida de la mateixa.