IES Dr. Lluís Simarro

Arxiu diari: 4 maig 2015

Convent St. Domènech i pujada al castell

Els alumnes de CFGM d’Obres assistiren el passat dia 31 de març a una activitat dins de la setmana cultural per conèixer el procés de restauració del Convent de Sant Domènech i pujar al castell. L’objectiu d’aquesta activitat, va ser valorar el patrimoni arquitectònic de Xàtiva, veure de prop els sistemes constructius i identificar els materials tradicionals.

L’activitat va resultar molt interessant i amb molta implicació per part de l’alumnat.

Visita al centre d’ASPROMIVISE

En la Setmana Cultural, els nostres alumnes de FPB d’Aministració i també alguns de 3r i 4t ESO, visitaren el centre d’ASPROMIVISE ací a Xàtiva.

Durant la visita, conegueren les instal·lacions i els explicaren com s’organitzen per fer el reciclat del paper, i el més important, visqueren una estona amb ells, compartint el seu treball i gaudint de la seua companyia.

També muntaren al nostre centre una botigueta per tal de vendre els treballs que fan i que els ajuda econòmicament.