IES Dr. Lluís Simarro

VIII CURSA POPULAR per a persones amb discapacitat Intel·lectual

El dia 30 d’abril es va celebrar a l’albereda de Xàtiva la “VIII CURSA POPULAR per a persones amb discapacitat Intel·lectual”, que organitza el centre ocupacional La COSTERA-CANAL. Com tots els anys, els alumnes del Simarro participaren com a VOLUNTARIS, amb l’objectiu de “GAUDIR DE L’ESPORT, UN DRET PER A TOTS”.

Per a nosaltres, alumnes i professorat, poder participar amb aquesta activitat  ens ofereix la possibilitat de conviure amb un col·lectiu que reivindica contínuament que també forma part d’aquesta societat. Compartint activitats amb aquestes persones, ens adonem de tot allò que són capaços d’aconseguir i aprenem a veure’ls d’altra manera. Cal  que la societat crega  en les seues POSSIBILITATS per damunt de les seues DIFICULTATS.

Pensem que la millor forma de transmetre aquest pensament al nostre alumnat, és realitzar activitats que ens acosten a la seua realitat.

És important comentar que tot l’alumnat que participa amb aquestes activitats gaudeix de l’experiència de tal manera que tots els anys demanen tornar a participar.