IES Dr. Lluís Simarro

Arxiu diari: 25 maig 2015

Eixida FIMESO

El passat 29 d’abril 52 alumnes de música del nostre institut es van desplaçar fins la localitat alicantina de Monòver per participar juntament amb 18 instituts més en la Xa edició de FIMESO. En ella els nostres alumnes van interpretar, juntament amb alumnes del IES POU CLAR d’Ontinyent i del IES Dr. Balmis d’Alacant, un arranjament de la peça “Fiesta Pagana” del grup Mago de Oz. La interpretació es va realitzar amb instrumental escolar composat per flautes dolses, instrumental Orff i se li va afegir unes guitarres elèctriques, un baix elèctric i un solo de Violí.

FIMESO (Festival Intercomunitario de música en la ESO) és un festival que pretén reunir reunir alumnes de diferents centres i comunitats per passar un dia lúdic i d’implicació al voltant de la música. En aquesta ocasió a més a més d’interpretar la peça de Mago de Oz es va interpretar l’himne de FIMESO i els alumnes van poder ballar amb la música del grup “TRES FAN BALL”. Seguidament i abans de dinar es van desplaçar des del pavelló municipal d’esports fins el proper institut IES Enric Valor a ritme de batucada per poder dinar conjuntament amb els altres instituts i gaudir dels concursos de cant i disc-jockey i acabar la jornada amb una disco-mòbil.

Visita cultural per a la FP Bàsica

L’excursió va consistir en passar un dia a l’aire lliure i conèixer un poc més la ciutat de Xàtiva. Van eixir de l’institut i van anar a través de la muntanya fins arribar a la muralla, la qual van travessar i van eixir a “la Nevera”, després d’ací van pujar al Castell i van esmorzar. Després van visitar totes les estàncies de dins, la porta del Socors, el palau dels Borja, etc. Més tard van anar fins al Museu de l’Almodí i finalment a la Casa de l’ensenyament que encara estava l’exposició de Sorolla. Per rematar el matí van anar a una gelateria per refrescar-se.