IES Dr. Lluís Simarro

Alumnes d’FP Bàsica d’Administratiu participen com a voluntaris en el 1er encontre d’Atletisme organitzat per ASPROMIVISE

El passat dimecres 7 de novembre, l’alumnat d’FP bàsica d’Admistratiu va gaudir com a voluntaris en el 1er Encontre d’Atletisme a Xàtiva organitzat per ASPROMIVISE. La seua funció era de cronometrar les sèries de les diferents proves que realitzaven els més de 270 atletes que es van concentrar a “Les Pereres”,  per a poder determinar les classificacions finals.

L’alumnat va compartir una experiència que va ser molt gratificant, satisfactòria i sobretot plena d’emocions. D’ací agraïm a David Soler per fer-nos particips d’aquesta activitat plena d’humanitat i amb vocació desinteressada.

Equip educatiu de FPBàsica Adm1

Galeria d’imatges: