Visita a l’Albufera

Una vegada finalitzada la competició, ve l’altra part important del projecte. És important que els alumnes socialitzen i coneguen els diferents llocs i costums d’Europa. En el nostre cas, un dels llocs més representatius de València és l’Albufera, ja que és un entorn natural privilegiat i compta amb una cultura molt particular.

Els alumnes i professors han gaudit d’un passeig en barca amb una guia on han aprés les diferents parts del parc natural, el mode de vida dels habitants, l’agricultura i els perills mediambientals als que s’enfronta la natura. Més tard, hem fet una visita des del mar fins a l’interior observant els canvis en flora i fauna i les tècniques constructives de les barraques. Per últim, hem dinat i tastat alguns dels arrossos més tradicionals de la zona.