“Videogames for Teachers”
Presentació llibre “Videogames for Teachers”en el que col.labora l’IES Lluis Simarro
El passat divendres 4 d’Octubre al saló d’actes de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació de Valencia es va presentar el llibre “Videogames for Teachers” dins de la conferència final del projecte Erasmus+ V4T que coordina la Universitat de València.
En dita publicació, el professor Ignacio Pachés Giner amb la col·laboració de José Castillo Aliaga i Alberto Domínguez Galdón han representat a l’IES Lluis Simarro redactant el primer capítol junt a l’IES San Vicent Ferrer i la Universitat de València.
És molt important per al nostre centre col·laborar amb institucions com la Universitat de València, de Murcia, de Santiago de Compostela, de Sevilla i de Huelva espanyoles, la Hellenic Open University de Grècia, la Academy of Fine Arts of Brera in Milan de Itàlia, la FH Johanneum de Austria i la Kaunas University of Technology de Lituania.
El llibre està publicat en format digital per l’editorial McGraw Hill.