programes
Tweets @iessimarro:

Informació sobre l'organització del centre al llarg de la suspensió de classes

En aquesta plana teniu tota la informació més important sobre l’organització del centre mentre dure l’Estat d’Alarma i el confinament.

Primer que res, des de la comunitat educativa de l’IES Dr. Lluís Simarro volem transmetre un missatge de tranquil·litat. Els primers dies seran complicats, amb molta informació del professorat i centre, i segurament hi haurà confusió.  Cal mantenir la calma i si hi ha algun problema, dubte, etc feu-li’l arribar al tutor/a del vostre fill/a. Poc a poc anirem solucionat i millorant la comunicació i la resolució de problemes.

Per a qualsevol qüestió o dubte podeu enviar un email als membres de l’equip directiu.

INFORMACIÓ SOBRE EL FUNCIONAMENT:

• El centre romandrà tancat des del dia 24 de març fins a nova ordre de Conselleria. Podeu ampliar la informació

• Comunicació alumnat-famílies-professorat:
    • La forma principal de comunicació entre el professorat i les famílies(i alumnat) serà a través de la plataforma oficial que té la Conselleria d’Educació: Webfamilia.
Preguem que tots els familiars consulten la plataforma regularment per tal d’estar informats del funcionament de les classes online, dels deures, etc. Si algun familiar no pot accedir, pot enviar email a secretaria del centre per intentar solucionar els problemes: administracio@ieslluissimarro.org
En webfamilia, podeu subscriure-vos per a rebre per mail una confirmació cada vegada que algun professor vos envie un comunicat: una vegada entreu en la plataforma, polsant sobre el vostre nom en la part superior,  marqueu la casella Comunicacions i després el botó de Guardar.
  • Mètodes per a la docència online:

Cada professor informarà als pares de quina forma va a comunicar el treball i deures. La comunicació serà per webfamilia principalment.

El professorat podrà utilitzar per a enviar les tasques els següents mitjans de comunicació:

1. Webfamilia
  2. Correu electrònic
  3. Plataformes d’educació a distància
  4. Batxillerat i Formació Professional: plataformes de videoconferència
  5. Altres. Que s’explicaran particularment en cada cas.

Tot alumne té el seu usuari i contrasenya. Si no sabeu l’usuari i/o contrasenya li la podeu demanar al professor/a del curs que voleu entrar. En aquest cas, la comunicació amb el professor corresponent haurà de ser per webfamilia o per mail si teniu la seua adreça.