RUTA DE LA MEMÒRIA DEMOCRÀTICA D’ONTINYENT (Gener, 2018)

RUTA DE LA MEMÒRIA DEMOCRÀTICA D’ONTINYENT

L´alumnat de 1r de batxillerat van visitar l’antic Hospital de guerra, avui col·legi La Concepció; el refugi antiaeri de la fàbrica Tortosa i Delgado; i el campus de la Universitat de València a Ontinyent, on es va projectar el documental “Las mamás belgas”. La ruta fou guiada pel professor Joan Torró.

Ontinyent ha programat fins a tres activitats culturals i turístiques vinculades a la Memòria Democràtica. Es tracta d’una ruta turística, una exposició i un documental, organitzats per l’Ajuntament a través de la Comissió per a la Recuperació de la Memòria Democràtica d’Ontinyent, creada en 2015 com a eina per a la divulgació i el coneixement d’aquests esdeveniments històrics.

Sala dels ferits, hospital de guerra, Ontinyent.

Refugi antiaeri de la fàbrica Tortosa i Delgado, Ontinyent.

Grup d’alumnes al refugi antiaeri de la fàbrica Tortosa i Delgado, gener de 2018

Aquesta entrada ha esta publicada en VISITES. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.