Segon dia de competició

El dimarts hem celebrat el segon dia. Hui és el més intens tècnicament, ja que hem fet la competició del laberint amb el robot que esquiva obstacles pel matí i, per la vesprada, la del robot que segueix línies.En el primer cas, el robot fa ús de 3 sensors ultrasònics i en el segon cas, cal utilitzar un sensor d’infrarojos. L’activitat del matí ha sigut molt seguida pels alumnes i professors de tot el centre, ja que l’hem fet amb les portes obertes. Els alumnes de la ESO, que aquest any han començat una nova assignatura de robots, han pogut veure molts robots en funcionament.

En quant als resultats, cal felicitar a tots els equips, ja que tots els robots han aconseguit acabar totes les proves. El resultats han sigut especialment bons per a l’equip groc, que ha aconseguit guanyar el laberint i un bon temps en la competició de seguir línies i per a l’equip taronja, amb una victòria emocionantíssima per 0.8 segons en aquesta competició front a l’equip roig. Els equips verd, roig i rosa han estat molt a prop de la victòria en les dues competicions, mentre que el cyan i el blau també han estat competitius. Cal destacar que tots els robots han aconseguit en algun moment acabar els circuits.

« 4 de 4 »